tirsdag 12. april 2011

Salg

Nå er det en stund siden jeg har fått skrevet inne her, men nå tenkte jeg det var på tide og oppdatere litt :) Vi har da fått solgt huset vårt, og innsatsen jeg la inn lønte seg :) Det kom mange på visningen og dagen etter på fredag 1 april ble huset vårt solgt for 160 000 over takst. Vi er storfornøyde. Godt å ha ett prosjekt ute av verden, nå kan vi ha fokus på byggingen av vårt nye hus. Vi er godt i gang på Elverum, vi har fått opp kjellerveggene og denne uka blir kjellergulvet støpt. Huset og snekkerne kommer 9 mai. Blir en spennende prosess dette:) Håper du vil følge oss i denne spennende tiden.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med godt salg. Det er ingen ting som er deiligere enn det:-). Du, jeg beklager sent svar, men du spurte meg om tapeten vi har på fondveggen i stua. Den kommer fra leverandør Borge, men husker ikke helt hva den heter igjen. Fra soft sense serien deres. Legger ved link.Ha en fin dag. Legger meg til som følger:). http://saritasdrm.blogspot.com/2010/06/tapet-er-valgt.html

    Klems Sarita

    SvarSlett
  2. hei Satita
    Koselig at du legger deg til på bloggen min :) tusen takk på svar ang tapeten. skal gå inn å sjekke :) som du ser er det sjelden jeg har vært inne her nå, men lover å skjerpe meg :)

    SvarSlett